フリーダム

フリーダム

















parkaenue.jpg



















Wham! - Freedom





































"Freedom"


Every day I hear a different story
People say that you're no good for me
"Saw your lover with another
And she's making a fool of you", oh
If you loved me, baby, you'd deny it
But you laugh and tell me I should try it
Tell me I'm a baby and I don't understand


毎日いろんな噂を聞くんだよ
みんな、君と付き合ってはいけないと言うんだ
”お前の彼女が他の男といた”
”あいつは君をからかっているんだ”って
僕のことが好きなら、否定してくれるよね
でも君は笑って言う、”やってみたらどう?”って
”君はお子様だから、わからないのよ”とも


But you know that I'll forgive you
Just this once, twice, forever
'cos, baby, you could drag me to hell and back
Just as long as we're together and you do

でも君はわかっているんだろう?僕が許すってこと
1回目も、2回目も、これからもずっと
君は僕を地獄へ落としたり、そこから戻すこともできる
僕らが一緒にいる限り、だから君はこの先変える気なんてないんだろ


I don't want your freedom, I don't want to play around
I don't want nobody, baby, part time love just brings me down
I don't need your freedom
Girl, all I want right now is you

君を自由にはさせたくない、僕は遊びたいわけじゃない
君じゃないとダメなんだ、少しだけなんて嫌だよ
君の自由は望んでないよ
今欲しいのは君だけ


Like a prisoner who has his own key
But I can't escape until you love me
I just go from day to day knowing all about the other boys
You take my hand and tell me I'm a fool to give you all that I do
I bet you, someday, baby, someone says the same to you

牢屋のカギを持っている囚人みたいだ
でも君が愛してくれるまで逃げ出せない
日々、君と他の男とのことが耳に入ってくる
君は僕の手を取って、”バカみたいに私のために何でもするのね”と言うけど
賭けたっていいよ、誰かが君に同じことを言う日がくる


But you know that I'll forgive you
Just this once, twice, forever
'cos, baby, you could drag me to hell and back
Just as long as we're together and you do

でも君はわかっているんだろう?僕が許すってこと
1回目も、2回目も、これからもずっと
君は僕を地獄へ落としたり、そこから戻すこともできる
僕らが一緒にいる限り、だから君はこの先ずっと変わろうとしないんだ


I don't want your freedom, I don't want to play around
I don't want nobody, baby, part time love just brings me down
I don't want your freedom
Girl, all I want right now is you

君を自由にはさせたくない、これは遊びじゃないんだよ
君じゃないとダメなんだ、少しだけなんて嫌だよ
君の自由は望んでないよ
今欲しいのは君だけ


But you know that I'll forgive you
Just this once, twice, forever
'cos, baby, you could drag me to hell and back
Just as long as we're together and you do,

でも君はわかっているんだろう?僕が許すってこと
1回目も、2回目も、これからもずっと
君は僕を地獄へ落としたり、そこから戻すこともできる
僕らが一緒にいる限り、だから君はこの先ずっと変わろうとしないんだ


I don't want your freedom, I don't need to play around
I don't want nobody, baby, part time love just brings me down
I don't want your freedom, I don't want to play around
I don't want nobody, baby, part time love just brings me down
I don't want your...×8
I don't want...

君を自由にはさせたくない、僕は遊びたいわけじゃない
君じゃないとダメなんだ、少しだけなんて嫌だよ・・・


















STAR




Guide
  •  …この記事と同じカテゴリの前後記事へのページナビ
  • nbsp;…この記事の前後に投稿された記事へのページナビ
 

~ Comment ~

  ※コメントの編集用
  シークレットコメントにする (管理者のみ表示)

~ Trackback ~

卜ラックバックURL


この記事にトラックバックする(FC2ブログユーザー)

MENU anime_down3.gif