永遠の夢に向かってマイティ・ウィング

 

マイティ・ウィング

マイティ・ウィング

















To GDFGDFGDFGD6



















TOP GUN 1986年12月6日 日本公開
















































Mighty Wings

Cheap Trick



Its just a ball of dust underneath my feet
It rolls around the sun, doesn't mean that much to me
Take a chance on the edge of life just like all the rest
I look inside to dig it out cuz theres no points for second best

There's a raging fire in my heart tonight
Growing higher and higher in my soul
There's a raging fire in the sky tonight
I wanna ride on the silver dome far into the night

Till I make you take me out on your mighty wings
Make you take me out on your mighty wings across the sky
Take me on your mighty wings
Take me on your mighty wings tonight

With a little luck, a little cold blue steel
I cut the night like a razer blade
Till I feel the way I wanna feel

There's a raging fire in my heart tonight
Growing higher and higher in my soul
There's a raging fire in the sky tonight
I wanna ride on the silver dome far into the night

Oh I wanna make you take me on your mighty wings
Make you take me on your mighty wings across the sky
Take me on out on your mighty wings
Take me on your mighty wings tonight
On your mighty wings
Make you take me on your mighty wings across the sky





マイティ・ウイング

チープ・トリック



それは、俺の足の下で
太陽のまわりをくるくる回っている
ただの埃のかたまりさ
たいしたことないさ

生命のふちに賭けるのさ
他の奴らと同じように
中をのぞいて、掘り出すのさ
2番手なんてゴメンだね

激しい炎が、俺のハートの中で、今夜、燃えている
俺の魂の中で、ぐんぐん高く燃え上がってる
激しい炎が、空に、今夜、燃え上がる
銀色の鳩に乗って飛びたいのさ
夜の果てまで・・・

お前を支配するまで
俺をその巨大な翼に乗せてくれ
お前を、俺を
大空のかけめぐるその巨大な翼に
その翼で俺を連れ去ってくれ
今夜は、その力強い翼に俺を乗せてくれ

ほんの小さな運と共に
小さく冷たい、青いはがねで
俺はかみそりの刃のように夜を切るのさ
自分が感じたいように感じるまで

激しい炎が、俺のハートの中で、今夜、燃えている
俺の魂の中で、ぐんぐん高く燃え上がってる
激しい炎が、空に、今夜、燃え上がる
銀色の鳩に乗って飛びたいのさ
夜の果てまで・・・

お前を支配するまで
俺をその巨大な翼に乗せてくれ
お前を、俺を
大空のかけめぐるその巨大な翼に
その翼で俺を連れ去ってくれ
今夜は、その力強い翼に俺を乗せてくれ

お前の力強い翼に



















Guide
  •  …この記事と同じカテゴリの前後記事へのページナビ
  • nbsp;…この記事の前後に投稿された記事へのページナビ
         
ビラボン  ←ビラボン 【2016年07月】の更新記事一覧 →1996 INDEPENDENCE DAY  1996 INDEPENDENCE DAY
 

~ Comment ~

  ※コメントの編集用
  シークレットコメントにする (管理者のみ表示)

~ Trackback ~

卜ラックバックURL


この記事にトラックバックする(FC2ブログユーザー)

MENU anime_down3.gif